1801 / 35
Zgłoś

Te kwejki mogą Ci się podobać:

Doładuj więcej

Aby dodać komentarz zaloguj się proszę.

Komentarze:

  • ten_nielubiany

    Regulaminy powinny być obowiązkowo maksymalnie 2-stronicowe, bo to paranoja, że jeśli ktoś chce dokładnie wiedzieć co podpisuje, to nie starczy mu życia, żeby przeczytać wszystko, bo wszędzie są jakieś regulaminy.

    13
  • jamjestnikt

    Prawnik na rozprawie czyta, spokojnie.

    edytowano: 3 lata temu
    4
  • hakku
    hakku 3 lata temu Odpowiedz

    Kolesiowi zapłacili, ma gdzieś co się z tym dzieje

    15
  • Rajteek
    Rajteek 3 lata temu Odpowiedz

    Regulamin to dupochron dla firmy a nie notka informacyjna dla klienta.

    24
  • turbosmródzdupy

    @rajteek no k***a wcale nie notka informacyjna. Jak chcesz coś zwrócić to gdzie szukasz warunków reklamacji głąbie?

    0
  • arti86pld

    @turbosmrodzdupy tam gdzie nikt tego nie czyta przed zakupem

    1
  • baratek
    baratek 3 lata temu Odpowiedz

    @turbosmrodzdupy po fakcie to równie dobrze możesz sobie Biblię poczytać. No chyba, że czytasz przed (a warto w jakiś ważniejszych sprawach, przelecieć spis treści i przejrzeć ważniejsze fragmenty).

    1
  • Rajteek
    Rajteek 3 lata temu Odpowiedz

    @turbosmrodzdupy Pracuje w obsłudze klienta w jednej z dużych firm e-commerce. W ciągu roku przerobiłem około 5tysięcy spraw. Powołałem się na regulamin około 40-50 razy w tym czasie zęby odmówić czegoś klientom. Za to klient nigdy nie powołał się na regulamin żeby coś zyskać.

    0
  • turbosmródzdupy

    @rajteek dobra, to ludzie to głąby, nie Ty. Sorki.

    -1

0.06569504737854