Dawno nie było

5
00:00
00:00
615 / 90

2k17 wróć

Zgłoś

Aby dodać komentarz zaloguj się proszę.

Komentarze:

  • rusofil
    rusofil 9 lat temu Odpowiedz

    No i? Gdzie śmieszny moment, jakaś pointa czy coś?

    -3
  • Anonimowy

    Według mnie szpetny. Tylne koło wygląda pokracznie, nie nawiązuje do linii całości. Felgi trącą trochę festynem, takie tanie efekciarstwo. Kolorek jakby ktoś zakreślaczem pomazał. No i ten tłumik, chyba żadnej skuteczności przy takiej rurce, a wszem i wobec wiadomo, że głośność motocykla jest odwrotnie proporcjonalna do wielkości pindola.

    3
  • zaadr74
    zaadr74 9 lat temu Odpowiedz

    jedyny prawdziwy motocykl lamborghini http://www.autodrome-cannes.com/lamborghini_design_90_motorbike.htm

    0
  • Anonimowy

    wg. mnie jest on po prostu paskudny. Kolorystycznie i stylistycznie, nie wspominając o użyteczności.

    2
  • Anonimowy

    No tak, anony wszystkowiedzace mowia o uzytecznosci motocykla, ktorym nie jezdzili, pewnie specami nie sa, a i jedynym motocyklem, ktorym jechali to byla 50tka kolegi ;) tak tylko gdybam

    3
  • Anonimowy

    Nie trzeba być ekspertem żeby wiedzieć że murzyński tuning wahacza sprawi że przestanie skręcać, sztywność monowahacza przy tej długości sprawi że będzie się giął jak z plasteliny, przy takim obniżeniu ma zero przyczepności w zakręcie, a jedna tarcza hamulcowa raczej nie hamuje lepiej niż oryginalne dwie ;)

    0
  • dawid.zabawa.3728e

    Dobra to teraz może wypowie się ktoś kto się zna :) Motocykl przerobiony typowo w stanach i to widać na pierwszy rzut oka, moda na jedną tarczę panuje właśnie, jak i oczojebne krzykliwe kolory, motocykl ma przedłużony monowahacz po to żeby ładnie wyglądał, ale też teoretycznie po to żeby był skuteczniejszy przy starcie. Teraz coś dla tych którzy chcą się dowiedzieć po co się to robi: Litrowe motocykle, i co mocniejsze motocykle niższych klas, np gixer 750, ewentualnie czasami kawa 636 mają tendencję do podnoszenia przedniego koła mimo wystartowania i mimo złapania pełnej przyczepności, co przy oderwaniu go o więcej niż kilka cm, sprawia, że gaz trzeba odpuścić, bo motocykl zacznie pionować, przedłużony wahacz ma to niwelować, i sprawiać żeby motocykl strzelał do przodu, a nie w górę. Nie jest to jednak typowy motocykl na drag, a jedynie stylizowany na niego, bo jak kolega wyżej już zauważył jest to nie twardy zwykły wahacz, ale monowahacz, ducati używa ich seryjnie, ale więcej z tym problemu niż użyteczności. Pozdrawia kierowca (i posiadacz) całej klasy Supersport prócz gixów ;)

    0
  • refleks
    refleks 9 lat temu Odpowiedz

    @dawid.zabawa.3728e ziomek daj mi jakis kontakt do siebie prośba ;)

    0
  • dawid.zabawa.3728e

    @eXchange Dawid Zabawa to kontakt do mnie na fb :D koleś w kapeluszu, jak wejdziesz w profil to go nie pomylisz, w tle stoi moja aktualna kawa :)

    0
  • Anonimowy

    Jadą nim ma się wrażenie że tylne koło zaraz się urwie.

    -2
  • ManaLu
    ManaLu 9 lat temu Odpowiedz

    Tylne koło wygląda trochę jakby stało luzem.

    1
  • NEXORI
    NEXORI 9 lat temu Odpowiedz

    Suzuki-Lamborghini ?

    2
  • dawid.zabawa.3728e

    @piotr.kulon.794 To amerykanski tuning, włosi by czegoś takiego nie wypuścili, Lamborghini to naklejka... tyle mają wspólnego. Równie dobrze seba może mieć golfa...astrę :D

    0

0.050290107727051