You have a captivating energy. Let's explore it further, shall we? Perhaps we can find some hidden treasures along the way, the kind that leave us wanting to explore more tomorrow. f1nd me on patsyrolon_mooo_com change _ to dot
Miałam okazję parę razy jeździć ZX Grand Tigerem. Z minusów: Lakier spłowiał po kilku latach, po jakimś czasie przy włączonej klimatyzacji na nogi pasażera chlustała skraplająca się woda, a plusy? No cóż...jeździł i jest prawdopodobnie najtańszym dostępnym na europejskim rynku pickupem. Wiadomo, że jak ktoś oczekuje jakości to na chińczyka się nie zdecyduje.
Są kraje na świecie, gdzie są całkiem popularne. Paroma zdarzyło mi się jeździć (najwięcej przejechałem Geely Emgrand 7) i jak by to powiedzieć... wolę chyba to, co mamy w Europie dostępne. Ciekawą zaletą Emgranda było to, że żadna dziura w drodze była mu niestraszna niezależnie od prędkości :)
@TICOwLPG To tylko kwestia czasu, aż dorównają europejskim normom. Na swój rynek nie muszą się spinać, ale jak będą chcieli wejść na europejski, to zrobią, co trzeba. Z drugiej strony nie byłbym taki pewny, czy jeżdżąc takim np. używanym golfem dwójką jesteś bezpieczniejszy niż w "chińczyku".
@TICOwLPG No chyba że weźmiesz od uwagę co VW wyrabiał na testach spalania. Jeśli tak samo działo się na crashtestach to komediowe może być to że nowe auto kosztuje co najmniej 10k Euro.
@sanji No nie wiem czy tak szybko wejdą na europejski rynek. W Europie już nie będą mogli robić takich bezczelnych podrób, a z oryginalności to Chiny nie słyną
@Anon Jak slysze o o oburzeniu amerykanow, odnosnie emisji spalin to mi sie smiac zachciewa xD Najalepsze jest to, ze gdyby chodzilo o Forda nikt nie zwrocilby na to najmniejszej uwagi
@KolyszkaSzatana Już sama zdolność do robienia tych podrób świadczy o dalece opanowanej technologii. Z resztą Volvo już kupili a z Saabem współpracują, więc te marki mogą do woli podrabiać. Mi się wydaje, że oni znając siłę przyzwyczajenia europejczyków, wolą przejąć europejskie marki, niż wprowadzać do europy swoje. A tam gdzie mogą - podrabiają, bo to tnie koszta, a klientom jest obojętne.
A propos dongfeng...te i inne samochody ne sa na export. to sa tanie podrobki dla mniej zamoznych, reszta milionrow kupuje najczesciej customise merole , lambo, ferrari i inne wszystkim znane luksusowe marki.
Miałem okazję widzieć kilka razy samochody z Chin. Z racji, że pracuje w branży motoryzacyjnej, prawie codziennie mam styczność z nowymi samochodami. Samochody z chin są jakie są, po prostu tanie. Jednak z przykrością muszę stwierdzić, że najniższa klasa aut europejskich/usa/japan jest niewiele lepsza, a czasami gorsza od chinoli. VW, Fiat, Opel produkują obecnie taką padakę, że aż przykro patrzeć. Jedynie Ford, Toyota, Honda utrzymują jakiś poziom. Pozostałe marki trzymają jako taki poziom, ale nie ma szaleństwa. Nie podaje tutaj marek luksusowych (Mercedes, Lexus itd), bo ciężko równać samochody za 350 tysięcy złotych.
BYD w jakosci sa porownywalne do europejskiej Toyoty (wiadomo, ze japonska, chinska i amerykanska wersja Toyoty sa kilkakrotnie lepsze jezeli chodzi o jakosc)
@todoroki-gokiburi Wynika to z tego, że część podzespołów ( na Europę) produkowanych w Europie jest gorszej jakości, niż te które montuje się w Toyotach składanych w Japonii. Stąd różnica. Po czym poznać skąd jest mój samochód? Początek kodu VIN powie prawdę. I jest to banalnie proste, a w internecie są opisane poradniki. Dlatego warto kupować Toyotę z Japonii, ale niestety nie wszystkie modele były tam produkowane. Taka Avensis jest tylko w Anglii. Jednak co by nie powiedzieć, Toyota czy z Japonii czy z innych krajów nadal to jedna z najlepszych marek na świecie.
You have a captivating energy. Let's explore it further, shall we? Perhaps we can find some hidden treasures along the way, the kind that leave us wanting to explore more tomorrow. f1nd me on patsyrolon_mooo_com change _ to dot
B ︀e ︀s ︀t ︀★ ︀S ︀e ︀x ︀❤️ ︀D ︀a ︀t ︀i ︀n ︀g, ︀o︀p︀e︀n ︀l︀i︀n︀k ︀>>>>> www.︀ᴺ︀a︀ᴷ︀e︀ᵈ︀%2D︀g︀ⁱ︀ʳ︀ˡ︀ˢ︀%2e︀ᵒ︀n︀ˡ︀ᴵ︀n︀ᴱ/c%2ftrack%2fl%2f︀kwejk%2f︀2576819
██████████████░ ︀Loading… ︀99% ︀➵ www.date4fuq.com?2576819
♥ ︀➪ www.date4fuq.com?2576819
Gdybyś oglądał top gear to byś słyszał.
Miałam okazję parę razy jeździć ZX Grand Tigerem. Z minusów: Lakier spłowiał po kilku latach, po jakimś czasie przy włączonej klimatyzacji na nogi pasażera chlustała skraplająca się woda, a plusy? No cóż...jeździł i jest prawdopodobnie najtańszym dostępnym na europejskim rynku pickupem. Wiadomo, że jak ktoś oczekuje jakości to na chińczyka się nie zdecyduje.
Zakladam sie ze z chinskimi samochodami jest tak jak z motocyklami. W cicha noc mozna uslyszec jak rdzewieja.
kuerva, nawet loga są podrobione...
Jedyne samochody, które jeżdżąc na chińskich częściach jeżdżą na oryginałach :)
Możemy się (jeszcze) pośmiać, tylko zwróćcie uwagę, że oni w 10 lat zrobili w swojej motoryzacji przeskok taki jak Europa w lat 40...
@Opikowski jaki przeskok ty poyebie? oni po prostu kradną projekty innych marek, stara szkoła zsrr
@Opikowski 3 lata jeździsz takim "postępowym" chińskim autem, a podwozie masz w odcieniach rudy
@KolyszkaSzatana ile samochodów chińskich marek miałeś? Iloma jeździłeś? No właśnie @Anon, p********j się w łeb z rozpędu
Bo, po wyjechaniu z taśmy się rozpadały...
Nigdy nie mów nigdy autorze kwejka... 40 lat temu japońskie samochody miały taką samą opinię poza Japonią jak teraz chińskie.
Oj nie wiem, nie wiem. W USA kupowano Japończyki bo były lepiej zrobione i były ekonomiczne - a trwał wtedy kryzys naftowy.
Są kraje na świecie, gdzie są całkiem popularne. Paroma zdarzyło mi się jeździć (najwięcej przejechałem Geely Emgrand 7) i jak by to powiedzieć... wolę chyba to, co mamy w Europie dostępne. Ciekawą zaletą Emgranda było to, że żadna dziura w drodze była mu niestraszna niezależnie od prędkości :)
Strach nimi jeździć, bo ich crash testy i inne testy bezpieczeństwa to jest komedia. Prawie nie istnieją albo istnieją dla picu.
@TICOwLPG To tylko kwestia czasu, aż dorównają europejskim normom. Na swój rynek nie muszą się spinać, ale jak będą chcieli wejść na europejski, to zrobią, co trzeba. Z drugiej strony nie byłbym taki pewny, czy jeżdżąc takim np. używanym golfem dwójką jesteś bezpieczniejszy niż w "chińczyku".
@TICOwLPG No chyba że weźmiesz od uwagę co VW wyrabiał na testach spalania. Jeśli tak samo działo się na crashtestach to komediowe może być to że nowe auto kosztuje co najmniej 10k Euro.
@sanji No nie wiem czy tak szybko wejdą na europejski rynek. W Europie już nie będą mogli robić takich bezczelnych podrób, a z oryginalności to Chiny nie słyną
@Anon Jak slysze o o oburzeniu amerykanow, odnosnie emisji spalin to mi sie smiac zachciewa xD Najalepsze jest to, ze gdyby chodzilo o Forda nikt nie zwrocilby na to najmniejszej uwagi
@KolyszkaSzatana Już sama zdolność do robienia tych podrób świadczy o dalece opanowanej technologii. Z resztą Volvo już kupili a z Saabem współpracują, więc te marki mogą do woli podrabiać. Mi się wydaje, że oni znając siłę przyzwyczajenia europejczyków, wolą przejąć europejskie marki, niż wprowadzać do europy swoje. A tam gdzie mogą - podrabiają, bo to tnie koszta, a klientom jest obojętne.
edytowano: 9 lat temuThis is a list of current and defunct automobile manufacturers and brand names of China. Baolong (1998–present) Beijing Automotive Industry Holding Corporation Beijing Automobile Works (1958–present) BYD (2003–present) Chang'an/Chana (1990–present) Changhe (since 1986) Hafei Chery (Qirui) (1997–present) Dadi Dongfeng (1969–present) First Automobile Works (FAW) (1953–present) Haima Automobile (2004–present) Hongqi (Red Flag) (1958–present) Huali FAW Tianjin (Xiali) (1986–present) Forta Foton (1996–present) Fudi (1996–present) Fukang (company) (1990–present) Fuqi Fuxing (company) (1994–1998) Geely (Jili) (1998–present) Zhejiang Geely Automobile Shanghai Maple Guorun Automobile (2003–present) And is the majority shareholder in LTI Shanghai Automobile Gonow (2003–present) Great Wall Motor (1976–present) Green Field Motor (2010-present) Guangzhou Automobile Industry Group (GAIG) (2000–present) GAC Group Changfeng Motor Liebao Guangqi Honda Everus Guizhou / Yunque Hwanghai Hawtai (Huatai) Huachen (Brilliance) Jinbei (1992–present) Zhonghua (1985–present) Huayang Jianghuai (JAC) (1999–present) Jiangling (JMC) (1993–present) Landwind Jiangnan (company) (1988–present) Jonway (2005–present) Lifan (2005–present) Li Nian (Everus) (2010–present ) Qoros (2013–present) Shaanxi Automobile Group SAIC Motor Liming (1996–1999) Roewe (2006–present) Wuling (1958–present) Nanjing Automobile Corporation (NAC) (1947–present) Nanjing Soyat (2004–present) Yuejin (1995–present) Sichuan Tengzhong Shuanghuan (1998–present) Shuguang Group (Huanghai Bus) Soueast Motors / Dongnan Tianma (Heavenly Horse) (1995–present) Tongtian (2002–present) Xinkai (1984–present) Youngman (2001–present) Yutong Group Polarsun Automobile (Zhongshun) (2004–present) Zhongxing (Zxauto) (1991–present) Zhongyu (2004–present) Zotye (2005–present)
ten maly suv, x 50 to Lifan. autor juz nie podal
A propos dongfeng...te i inne samochody ne sa na export. to sa tanie podrobki dla mniej zamoznych, reszta milionrow kupuje najczesciej customise merole , lambo, ferrari i inne wszystkim znane luksusowe marki.
Miałem okazję widzieć kilka razy samochody z Chin. Z racji, że pracuje w branży motoryzacyjnej, prawie codziennie mam styczność z nowymi samochodami. Samochody z chin są jakie są, po prostu tanie. Jednak z przykrością muszę stwierdzić, że najniższa klasa aut europejskich/usa/japan jest niewiele lepsza, a czasami gorsza od chinoli. VW, Fiat, Opel produkują obecnie taką padakę, że aż przykro patrzeć. Jedynie Ford, Toyota, Honda utrzymują jakiś poziom. Pozostałe marki trzymają jako taki poziom, ale nie ma szaleństwa. Nie podaje tutaj marek luksusowych (Mercedes, Lexus itd), bo ciężko równać samochody za 350 tysięcy złotych.
BYD w jakosci sa porownywalne do europejskiej Toyoty (wiadomo, ze japonska, chinska i amerykanska wersja Toyoty sa kilkakrotnie lepsze jezeli chodzi o jakosc)
@todoroki-gokiburi Wynika to z tego, że część podzespołów ( na Europę) produkowanych w Europie jest gorszej jakości, niż te które montuje się w Toyotach składanych w Japonii. Stąd różnica. Po czym poznać skąd jest mój samochód? Początek kodu VIN powie prawdę. I jest to banalnie proste, a w internecie są opisane poradniki. Dlatego warto kupować Toyotę z Japonii, ale niestety nie wszystkie modele były tam produkowane. Taka Avensis jest tylko w Anglii. Jednak co by nie powiedzieć, Toyota czy z Japonii czy z innych krajów nadal to jedna z najlepszych marek na świecie.
"pracuję w branży motoryzacyjnej" i już wiadomo, że resztę wypowiedzi można o kant dupy potłuc jeśli chodzi o obiektywizm