Kategorie
Popularne
Najlepsze komentarze:
W Planescape: Torment jest taki moment, gdzie możesz uczyć się od starszej kobiety magii. Zanim cię nauczy zapyta cię, *dlaczego* chcesz umieć czarować, twoje opcje to: 1.) Bo mogę jej potrzebować, żeby odkryć tajemnicę swojej tożsamości, 2.)Bo po prostu chcę wiedzieć, 3.)Bo chcę być potężny. Trzecia opcja sprawia, że twój charakter przesuwa się na stronę zła. ALE! Po kilku(dziesięciu) godzinach gry, w jednej z najdłuższych rozmów w RPG-ach w ogóle (z godzinę trwa dialog, I shit you not) będziesz słyszał echo tej rozmowy. 1 opcja da ci +1 do mądrości, druga +1 do inteligencji, a trzecia oba. W systemie D&D punkty statystyk są na wagę złota. W tej samej rozmowie, im bardziej jesteś pochlebny, tym większą nagrodę dostaniesz na koniec. Typka zapyta cię o twoich kompanów i masz takie złe opcje jak "Oni nic dla mnie nie znaczą, tylko ty się liczysz."
@mariotx90 z tego co widziałem dziś jego wypowiedź, bo mi gdzieś na fb wyskoczyła to chujownia może...
Cześć! Szybko się loguj i nie przegap najlepszej beki w sieci!
Załóż konto przy użyciu:
Zapomniałeś hasła? Przypomnij hasło
Nie masz jeszcze konta? Załóż teraz
Zapomniałeś hasła! Nic się nie stało wyślemy ci nowe na podany podczas rejestracji adres email:
Zaloguj się jeżeli już posiadasz konto na kwejk.pl
Cześć! Fajnie że chcesz do nasz dołączyć.
Kwejk.pl to największy zbiór śmiesznych obrazków w Polsce. Dołączając możesz oglądać, komentować i dzielić się nimi ze znajomymi!
Załóż konto z wykorzystaniem adresu email.
Załóż konto wypełniając poniższy formularz
W Planescape: Torment jest taki moment, gdzie możesz uczyć się od starszej kobiety magii. Zanim cię nauczy zapyta cię, *dlaczego* chcesz umieć czarować, twoje opcje to: 1.) Bo mogę jej potrzebować, żeby odkryć tajemnicę swojej tożsamości, 2.)Bo po prostu chcę wiedzieć, 3.)Bo chcę być potężny. Trzecia opcja sprawia, że twój charakter przesuwa się na stronę zła. ALE! Po kilku(dziesięciu) godzinach gry, w jednej z najdłuższych rozmów w RPG-ach w ogóle (z godzinę trwa dialog, I shit you not) będziesz słyszał echo tej rozmowy. 1 opcja da ci +1 do mądrości, druga +1 do inteligencji, a trzecia oba. W systemie D&D punkty statystyk są na wagę złota. W tej samej rozmowie, im bardziej jesteś pochlebny, tym większą nagrodę dostaniesz na koniec. Typka zapyta cię o twoich kompanów i masz takie złe opcje jak "Oni nic dla mnie nie znaczą, tylko ty się liczysz."